Februari Månadstävling – teamets tolkningar 2

Tiingeling!

Så var det söndag igen och vi bjuder som vanligt på inspiration till vår månadstävling som den här månaden har temat: Kärlek – gör ett kort eller minialbum med annorlunda vikning i kärlekens tecken. Ni missade väl inte Kurrebos mini-album som hon visade i veckan som gick.

Tävlingen sponsras av Scraphimlen

Vinsten består av ett kit med cardstock i härligt vårgröna toner, underbara Cosmo Cricket dubbelsidiga papper samt stickers, blommor, band och pins!

♥ ♥ ♥

Idag visar jag (Loreleii) min andra tolkning av tävlingen. Ett Fancy Fold card (beskrivning hittar du HÄR). Ett kort som jag definitivt kommer att göra igen. Mössen kommer från Penny Black och tillhör ett clearstamp set som var bland de första jag köpte som nybliven scrappare. Och så massor av dekos och blommor så klart😉

Ett otroligt dåligt foto av insidan😦 Det är hopplöst att ta bra foton i mörkret😉. Har embossat en rosswirl från Inkido samt textstämpel i guld.

Förhoppningsvis blir det ljusare snart så man kan få skapliga foton igen.

♥ ♥ ♥

Jag, Lilla07an har gjort ett minialbum jag velat göra länge, men inte hittat nån bra tutorial till. Så det fick bli en egen lösning som jag blev riktigt nöjd med.

Så här ser mitt lilla hus ut😀

Och när man lyfter av taket så ser det ut så här:


Sidorna inuti albumet kunde jag göra lite bredare eftersom dem hänger ner inuti huset. Jag hade kunnat ta till ännu större sidor men jag valde att göra dem 9*13 för att jag ville ha fotona i den storleken på en hel sida var.

Det var några av sidorna i albumet. Hoppas ni blir inspirerade att göra ett eget hus😀

Har du inte lämnat in ditt bidrag än såå har du fortfarande tid på dig
Senast den 24/2 vill vi ha in ditt bidrag till scrapptorget@gmail.com  
Mer info om hur du deltar i vår tävling hittar du HÄR

Månadens Sponsor: Scraphimlen

Nu önskar jag och teamet er alla en fortsatt sköön pysselsöndag ♥
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Lilla07an/Maria, Loreleii, Månadstävling, Teamets tolkningar

One response to “Februari Månadstävling – teamets tolkningar 2

  1. Wow vilket kort och vilket mini-albums hus….grymt snygga båda två
    Kraaam C

Kommentera

