Kram!

Hallå i stugorna!

Nenne här med lite inspiration till kärleksfulla kort! Jag har plockat bland mina saker hemma och jag brukar spara på saker som egentligen inte är scrap som den här fina lappen med cykeln som var en informationslapp från ett amerikanskt kit som jag haft, den passade så fint ihop med de våriga papprena, eller hur?

 

Jag brukar inte ge bort en massa Alla hjärtans dag-kort men en liten kram kan man ju ge bort till någon man tycker om när som helst!

Så KRAM på er alla fina besökare här på bloggen och hoppas ni får en fin Alla hjärtans dag, ska ni hitta på något speciellt?!  Vi ska äta god mat och riktigt rå om varandra ikväll!

2 kommentarer

Filed under Kort, Nenne

2 responses to “Kram!

  1. Åå såå fiint! Det där prickiga hjärtat är ju bara såå söött!! (var har du hittat det??) Hemma hos oss blir det också goo mat och mys i kväll
    en stor alla hjärtan dag-kraaaam tebax/C

  2. Nenne

    Hjärtat är en chipboard från American Crafts, tillhörande Dear Lizzy-serien från förra året!

Kommentera

