Shabby Chic Kort

Hej hej i februari tider! Undrar om snön ligger kvar? (skriver inlägget den 3 januari och det är -15 grader kallt) Teamet har utmanat varandra och denna gången gav Yoli oss alla en match. Jag skulle göra ett kort och det skulle vara i Shabby Chic stil. Som jag har kämpat för att få till det….första kortet slängde jag, tog nya tag och detta blev jag ganska nöjd med.

Jag har vikit kortet enligt ”gate-fold card” och smycket i mitten är ett gammalt magnet smycke från Basic Grey. Det vita stygnen är doodlade och så även de svarta tunna swirlsen vid blommorna.” I love you” är handskrivet.

Hoppas ni fått lite inspiration för den kommande Alla Hjärtans dag som i år infaller på måndag. Kram Pia

Lämna en kommentar

Filed under Alla Hjärtans Dag, Kort, Pia, Scrapptorget

Kommentera

