En inspirerande skiss :)


Hej söta läsare!

Idag är det fredag, skönt va? I vårt härliga gäng här på torget brukar jag vara den som ropar högt när det är fredag och nyfiket undrar vad övriga teamet ska göra för nåt spännande under helgen. Naturligtvis är jag lika nyfiken på er läsare. Vad ska ni göra i helgen? Nåt scrappigt? Åka på träff? Eller passar ni på att slänga ut ungar, gubbe och annat i snön så ni får några härligt vintriga foton att scrappa, kanske?

Ljuset har så sakteliga sökt sig närmre oss igen. Men det går trögt… vill ha vår, sommar och framför allt LJUS att fota mina LOs i😀😀

Hur som helst. Förra helgen var jag på scrappträff. Såå underbart härligt. Jag hade förberett mig lite på vad jag skulle göra och en av mina tankar som blev verklighet var den här LOn.

En LO med min äldsta dotter som fyllde 3 i höstas. Hon fick prinsesskläder och det var väldigt uppskattat😀.


Den här lilla badgen från Prima är bara sååå söt!

Jag älskar skisser och till den här har jag använt mig av min kära DT-kollega Jånnas fina skiss. Hittade den på hennes blogg och så här ser den ut.

Är den inte helt underbart härlig? Både Jånna och jag skulle bli superglada för fler tolkningar. Så om ni vill, gör en tolkning och lägg en kommentar till det här inlägget så vi kan besöka er och kika på vad ni gjort. Kanske vi kan få lov att låna några att visa här på bloggen sen?

Kram kram från mig

2 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria, Skisser, Utmaningar

2 responses to “En inspirerande skiss :)

  1. Så fin! Jag gillade det rosa mot de dova Cambridgepapperen, och den lilla glasknappen var så söt till. Skriver ut skissen nu och hoppas hinna scrappa under helgen😀

  2. Vilken fiin LO på en liten söt prinsessa och läcker skiss…får lägga den i minnesbanken tror jag😀
    Kraaam C

Kommentera

