Tolkning skiss #2

Denna månad bjuder vi på ScrappTorget på skissinspiration istället för den vanliga tävlingen och jag, Nenne, älskade verkligen den här skissen och har tolkat den igen! Här är den underbara, användbara skissen som Pia har ritat:

****

Den här gången spegelvände jag skissen och stämplade runda ringar med akrylfärg på plastmuggar (superenkelt och effektfullt!), sedan mistade jag lite och droppade lite extra mist runt omkring. Jag tog fram min älskade ”Sassafras-låda” och öste på med härliga små monster och fina blommor!

Jag klippte ut de små monstrena och satte på 3d-kuddar och lät till och med ett monster vara en del av titeln:

 

Redan nästa söndag kör vi vidare med en ny tävling med fina priser att vinna!

 

3 kommentarer

Filed under Månadstävling, Nenne, Skisser

3 responses to “Tolkning skiss #2

  1. Åhh vilken fin layout, supersnygg!!!
    kram

  2. Nenne..den här var bara såå cool! Gillar den massor!

  3. woooooooow så himla läcker tolkning vännen!!😀 Underbara färger!!😀

Kommentera

