Utmaning från Yoli

Hej hej!

Att scrappa i enbart bruna toner är inte något som jag brukar pyssla med direkt, så här snackar vi verkligen utmaning när Yoli bad mig att göra just detta! Först trodde jag faktiskt att det skulle bli fysiskt omöjligt att genomföra detta eftersom jag vanligtvis scrappar i glada, klara färger och inte hade jag särskilt många papper i bruna toner. Men efter att ha grävt längst ner i mina scrapgömmor hittade jag ett och hittade ett och annat papper och när jag väl satte igång med denna layout var det ju riktigt kul!

Nu blev inte layouten enbart brun, men för att vara gjord av mig så tycker jag att den ser enormt brun ut!😉

Tack för utmaningen Yoli, det är helt klart utvecklande att behöva tänka utanför sina egna ramar ibland! Brunt är ju inte så himla dumt trots allt!😀

 

6 kommentarer

Filed under Jånna, Layouter, Utmaningar

6 responses to “Utmaning från Yoli

  1. Nenne

    såååå snyggt! och jag håller med: världens sötaste ettåring!

  2. Helt strålande tog du dig an denna svåra utmaning!! Ja, denna LO är ju mer brun än vad många brun-scrappare hade gjort den!! Så stor guld-stjärna för detta Jånna!😛 Underbar LO, foto å allt!!😀
    Hoppas vi ser brunt hos dig för det klarar du minst lika bra som färgigt!!😛

    Kraaaaaaam

  3. Den är så läcker !!

  4. Underbar! I looooove it!🙂

  5. roolz

    sååååå fin.. =)

  6. Denna LO var otroligt vacker!! Den första LO som jag bara helt enkelt ÄLSKAR !! tror det ä blomman som bara gör det så fiiiint!

Kommentera

