Nytt år, nya tag och många farväl…

Hej hej alla godingar!

Ja, som ni vet så har det nya året börjat – å med det måste man avsluta det gamla och påbörja det nya. Ja, för mig kan det nya året vara både glädje och sorg men på nåt sätt så är det väl i alla fall början på något nytt och spännande. Detsamma gäller för Scrapptorget som kommer att gå in i en liten annorlunda skepnad för mig. Jag kommer inte att synas alls lika mycket här utan har lämnat över stora delar av ansvaret till mina underbara kollegor här inne… Så alla trogna Scrapptorgs-besökare… för er kommer det nya året att ta med sig en massor nya och kreativa galenskap för er.😀 Det som är ett avslut för mig är bara början på något spännande för er…

Men i dag är det ändå en väldigt ledsam dag för oss på Scrapptorget. För idag ska vi tacka och ta farväl av några helt fantastiska inspiratöser som vi haft hos oss på torget.

STORT TACK önskar jag till er ALLA!

***

Krumeluran:


Stort tack Krumeluran för allt du bjudit och inspirerat oss med! Allt från färgglada kreationer till mer lugna och romantiska alster, men alltid med lika stor konstnärlig talang.

***

AnnicaH:

Tack Annica för dina helt fenomenala alter-verk. Ja, du är en inspiration som få när det gäller att skapa alla världens former med papper. Min alter-drotting som jag brukar kalla dig för!😛

***

Veronica:

Åhhh kära Veronica… Hur ska vi klara oss utan dina alltid lika sött färglagda motiv, snurkel-blommor och charmiga alster. Tack, tack för allt…

***

Anneli:

Tack Anneli, min mångsidiga och underbara vän. Du kan då skapa allt mellan himmel och jord och får alltid till det med din egna Anneli-finess –  sockersött!

***

Eviebee:

Tack Eva, för allt du gjort för oss på torget. Vi kommer att sakna din romantiska stil, kunskap och dina välarbetade alster nåt otroligt.

***

Knorrigt:

Ja, du vännen… Sååå vi kommer att längta efter dina tokiga, färgglada och alldeles sprudlande alster. Å ja, Max också – honom kommer vi också sakna!😛

***

MiaMaria:

Tack raraste Maria för allt du hunnit göra för oss. Du har en sådan bredd på dina alster å lockar alltid till skaparlust.

***

Så ett stort, stoooooort tack till er alla som varit med – några av er från start och några lite senare – men ändock alla precis lika betydelsefulla för Scrapptorget! Nu hoppas jag att ni hoppar på nya kreativa galenskap och låter alla era talanger komma till rätta och fortsätter att inspirera som aldrig förr…😀

***

Fortsätt att följa alla tjejer i deras privata bloggar!

Massor med lycko-kramar//

Med Yoli såklart… som både gråter å ler samtidigt!

7 kommentarer

Filed under Scrapptorget, Yoli Design

7 responses to “Nytt år, nya tag och många farväl…

  1. Lilla07an/Maria

    Usch, jag blir alldeles sorgsen i ögat. Men det är som du säger, Yoli. Ett spännande år väntar oss med massor av härlig scrap här på torget. Till er besökare säger jag bara…HÄNG MED!!!
    MÅÅNGA kramar till er som slutar nu🙂 Jag kommer så klart följa er i bloggarna.
    Kram /Maria

  2. Pia

    Så tråkigt att ni lämnar oss! Kommer att sakna er mycket!! Ska följa med i era bloggar i alla fall! /Pia

  3. Tack snälla Yoli för dina gulliga ord! Det gör mig alldeles rörd i hjärteroten.
    Det kommer att bli såååå spännande att se vad som kommer att hända här inne på ScrappTorget.
    Ha det gott!

    //Veronica

  4. Tusen tusen tack själv, Yoli och alla tjejer på Scrapptorget. Naturligtvis kommer jag hänga här inne i bloggen och se vad som händer, spännande.
    Massor med kramar

  5. Tusen tusen tack själv, tusen tack för alla gulliga ord blir rörd Yoli och tack alla tjejer på Scrapptorget.Jag kommer följa er i bloggen och se vad som händer för spännande under 2011.
    H adet gott och 1000000000000000-kramar
    Anneli

  6. Tack underbara ni. Det är ju med en liten tår i ögat jag lämnar det här. Jag kommer följa er med spänning. Sköt om er!!!

    Massor med kramar maria

  7. Instämmer med övriga, det är jättetråkigt att inte ha er med längre! Men som sagt, ScrappTorget fortsätter att vara levande i allra högsta grad!🙂

Kommentera

