En ny almanacka…

Hejsan!!!

Eviebee här…. idag tänkte jag visa er min nya almanacka.

Det är andra året jag köper en almanacka där man kan dekorera fram och baksidan själv och resultatet kommer här….

Det blir ju lite suddigt när den dekorerade sidan sitter i plastfickan så jag har även fotat när de ligger fritt……

Papper från Maja Design -Blåbärspaj- ur serien Ska vi ta en fika? tillsammans med stämpeln som kommer från Sarah Kay. Sparsamt dekorerat eftersom man inte kan sätta dit så mycket pga. plastfickan de ska stoppas i. Här en liten närbild på färgläggningen som är gjord med MCP-tekniken.

Med detta inlägget vill  jag nu tacka för min tid som Dt hos Scrapptorget, en fantastiskt rolig, utvecklande och utmanande uppgift, men som alla vet så räcker inte alltid tiden till och så är det för mig just nu……snyft….. så massor av kramar till alla kära läsare och Dt-kollegor. Naturligtvis kommer jag fortsätta att följa er på bloggen där jag kan kika på era härliga inspirationsalster. 

Kraaaaaaaammmm

5 kommentarer

Filed under Inspiration

5 responses to “En ny almanacka…

  1. Pia

    Supersnyggt!! Gillar verkligen färgtonerna! /Pia

  2. Såå läcker din almanacka bidde
    Kraaaam C

  3. Den är ju bara sååå fin!

  4. Synd för denna bloggen att du slutar men tack o lov så kan man ju följa dig och bli inspirerad på annat håll.
    Du ger så mycket! Men förstår verkligen att du inte hinner vara överallt.
    Kram Monica W

Kommentera

