Skissinspiration #1!

Denna månad bjuder vi på ScrappTorget på skissinspiration istället för den vanliga tävlingen, och idag kommer skiss #1 som vi vill att du tolkar, bloggar och lägger en länk till ditt inlägg i kommentarerna till detta inlägg så kanske det är just din layout som vi visar här i bloggen söndagen den 16/1!

Här är den underbara skissen som vår egen Pia har ritat:

Du får vända och vrida på skissen, ta bort eller lägga till element men det ska synas att du utgått från skissen! Kom ihåg att kommentera med en länk till din tolkning senast den 15/1 så har du chansen att bli en av de utvalda som vi visar här i bloggen! 

5 kommentarer

Filed under Månadstävling, Skisser

5 responses to “Skissinspiration #1!

  1. Loreleii

    Woho! Härlig skiss! Jag ska se om jag hittar några lämpliga foton🙂 Nu saknar jag en dymo eller två. Fick en bra ide!

  2. Vilken underbar Skiss Pia!! Blev riktigt inspirerad av denna!!😀 Taaaaaack

  3. Åhhh vilken läcker skiss. Många foton oxå, det gillar jag =)

    Kram till er

  4. Pingback: Teamets tolkningar skiss #1 | ScrappTorget

  5. Postade tidigare en länk till min tolkning, men det verkar inte har fungerat så jag prövar igen!🙂
    http://saraspysselblogg.blogspot.com/2011/01/roliga-miner-framfor-spegeln.html

Kommentera

