ScrappTorgets bloghop

 

Nu när champagnen är urdrucken och tråkiga januari tar vid tänkte vi på ScrappTorget fortsätta firandet med en härlig blogghopp med fina priser till en av er som deltar!!

Hur går då tävlingen till?

– Nedan finns en lista med länkar till våra bloggar där vi i designteamet visar upp våra topp-tio från 2010.

– Börja med personen överst på listan och i varje blogg hittar du en länk till nästa person. (Om du kommer bort dig på vägen eller någon länk saknas eller inte fungerar kan du gå tillbaka hit för här finns länkar till alla bloggarna!)

– Lämna en kommentar till vart och ett av inläggen OCH dessutom ska du hitta en bokstav hos varje DT-medlem.

-När du har kommit tillbaka hit så har du samlat på dig ett gäng bokstäver som tillsammans bildar ett ord.

-Lista ut det hemliga ordet och maila det till scrapptorget@gmail.com senast kl 23.59 den 7/1 2011 för att ha en chans till de fina priserna från Mollys scrapbooking och Vilda Stamps!!

Mollys scrapbooking är en ny sponsor här hos ScrappTorget och vi är sååå glada att kunna lotta ut det fina, vintriga januarikitet från den underbara kitcluben! Här ser ni vad kitet innehåller:

Dessutom drar vi en vinnare som får ett fint stämpelkit från Vilda Stamps! Vad sägs om det, va?!🙂

– Lämna till sist en kommentar till detta inlägg att du deltagit i bloghopen. TVÅ vinnare lottas fram bland er som hittat det hemliga ordet.

* * *

För att kunna lägga det gamla bakom sig och göra ordentligt avslut på förra året vill vi visa upp våra egna topp-tio alster från tjugohundratio, så ta en kopp kaffe och följ med på en kavalkad av inspirerande scrappade kort, layouter och altrade skapelser /layouter! Då kör vi!

 

Nenne <————– Börja här!!

Cyllan

Sophia / kurrebo

Lilla07an/Maria

UlrikaT

Pia

Cropkakan/Anneli

Yoli

ScrappTorget

………………………………..

Glöm inte att kommentera detta inlägg så vi vet att du är med och tävlar OCH att maila det hemliga ordet till Scrapptorget@gmail.com

 

Lycka till!!!

 

 

32 kommentarer

Filed under Månadstävling

32 responses to “ScrappTorgets bloghop

  1. Wanel

    Självklart är jag med och hoppar runt!

    Tack för all inspiration ni ger, både här och i era egna bloggar.

  2. Got Nytt År! Mycket färger och stor inspiration. Tack alla som har varit med i bloghopen. Självklart har jag mailat in mitt förslag på det hemliga ordet.

  3. Gott Nytt År!
    Nu har jag hoppat runt bland alla bloggar och måste säga att det är otroligt vilka fina alster alla gjort. Man blir otroligt inspirerad.

  4. Gott Nytt År allihopa! Nu har jag bloggat runt och hittat alla bokstäver. Nu återstår att klura ut ordet, så snart kommer mitt mail oxå!! Kul med en BlogHop så här på årets första dag…
    Kramiz

  5. Mia

    Nu har jag hoppat omkring bland alla underbara alster i bloggarna och hittat många egna favoriter. Tror även jag har kommit på det hemliga ordet🙂

  6. Nu har jag hoppat runt, lämnat kommentarer och hittat bokstäverna.😀
    Ett mejl väntar i er inbox. Gott Nytt Scrapår!😀

  7. Min första bloghop och någon har fått ny följare.

  8. Min första bloghop också, och så otroligt mycket fint jag hittade bland alla era bloggar! Ordet är skickat och nu återstår bara att önska er alla en god fortsättning på 2011!
    Kram Kattiz

  9. Så mycket fint att titta på och inspireras av. Det blir nog något varv till för att njuta av allt.

  10. Soffie

    Min första blogghopp och jag har hittat några nya bloggar att titta in till då och då! Gott Nytt År!

  11. Jag har hoppat runt i alla bloggarna och tittat på allt fint ni hjort, tack fär inspirationen. Nu gäller det bara att klura ut ordet …
    Gott Nytt År

  12. Marta

    Gott Nytt År till er alla!
    Är självklart med och tävlar, har skickat in mitt förslag till det hemliga ordet…
    //Marta

  13. Yngsta dottern och jag gjorde en gemensam runda och tittade på alla härliga alster. Det blev en riktigt trevlig stund tillsammans, tack för det och Gott Nytt År!

  14. Nu har jag hoppat runt och njutit av allt vackert som ni duktiga tjejer gjort under 2010!

  15. Jättekul hoppin’ !🙂 Klart man är med!!!

  16. Jag har också bloggat runt och njutit av all underbar kreativitet! Sååå mycket fint att inspireras av! Klurar på ordet och skickar snart ett mejl😉
    Tack för en rolig och inspirerande idé!🙂
    God fortsättning på det nya året!🙂

  17. God Fortsättning och ett stort TACK till all inspiration ni delar med er av.
    Jag har hoppat runt och samlat bokstäverna som nu ska bilda ett ord!?
    Jätteskoj att få hitta till alla duktiga DT:s ni haft under 2010. Jätteduktiga allihopa!! Ha det så bra i det härliga vackra vita Sverige!!!
    Kramizar

  18. Blogghoppade igår men först idag får ni ordet, lite klurigt var det allt….

    Så mycket härlig inspiration ni bjöd på i era bloggar, tack så mycket för det.

    Önskar också Scrapptorget som helhet ett riktigt gott nytt år!
    Kramar!

  19. Nu har jag också hoppat runt, så inspirerande!!!

  20. åå vad roligt detta var! och vilken inspiartionsrunda;) har funnit mycket fint på vägen! Tack! Så nu har jag hoppat färdigt! Men måste nog gå tillbaka och spana lite till:) Håller tumamrna under tiden!🙂

  21. Nu har jag hoppat runt och jag tror att jag har listat ut ordet.

  22. Jag har också hoppat runt och lämnade kommentarer här och var. Så mycket inspiration det bjöds på runt om bloggarna. Tack!

  23. Nu har det hoppats runt. Tack för chansen till inspirationen och att man samtidigt har chansen att vinna ett pris. Underbart!

  24. Även jag har hoppat runt bland bloggarna🙂
    Nu ska jag bara luska ut det hemliga ordet oxå😉

  25. Längtar efter att få höra vem som vann Mollykitet! Så kul att få vara med här och sponsra! =)

  26. Nu har jag hoppat klart! Massor med underbara alster och ny inspiration! Nu ska jag bara klura ut det hemliga ordet, så ett mail kommer senare ikväll.

  27. Så inspirerande att se alla era favoriter från året. Tack för bloghopen – det var kul! Jag tror att jag har klurat ut det hemliga ordet, och mail är på väg🙂

  28. Mia

    Nu har jag hoppat runt ett tag och jag har samlat in en massa bokstäver. Nu ska jag maila er mitt svar. Tack för all inspiration man fick under hoppningen!😉 Kram

  29. Hej hopp!
    Vad mkt fint det fanns att kika på. Det ena underbare än det andra. Men ändå var allt lika fint.😉
    Nu ska jag bara mejla iväg det ordet som jag äntligen tror jag klurat ut.

    Tack för inspirationen alla ni på Scrapptorget!

  30. Jättekul att besöka alla bloggar. Så otroligt mycket inspiration! Jag har både kommenterat i alla bloggar och skickat in en gissning. Nu är det bara att hoppas på tur.🙂

  31. Det var jätteroligt att hoppa runt bland alla sidor och få se så mycket fina alster och inspireras. Smart idé att göra en 10-i-topp-lista. Hoppas att 2011 blir ett minst lika bra scrapår. KRAMAR

  32. Vilken härlig inspiration ni bjudit på! Tack!🙂
    Har förhoppningsvis klurat ut rätt ord och skickat till er!

Kommentera

