Värdinnepresent till nyårsfesten!

 

Hallå i mellandagarna! Snart är det dax för nyårsfesten och jag, Nenne, har gjort ett fint kort till värdinnan i form av en champagneflaska!

Jag ritade av en champagneflaska på fri hand men här finns det en mall som du kan använda om det blir för pilligt. Sedan använde jag den fina champagneflaskan som inspiration till mitt kort. Jag embossade flaskhalsen och korken med guldpulver och medan pulvret fortfarande var varmt stämplade jag i det.

 

 

Jag använde en fin etikett som jag hade hemma och så spets, fint brunt papper och blommor och bling.

Jag tror att det blir mycket uppskattat tillsammans med champagnen som vi förhoppningsvis får smaka!

Hoppas ni har haft ett par dagar ledigt nu så ni hunnit pyssla lite, det har jag gjort!

 

7 kommentarer

Filed under Kort, Nenne

7 responses to “Värdinnepresent till nyårsfesten!

  1. Gud så snygg! Kommer garanterat att blir uppskattad.

    Hej från mig,
    Eivor/Ejja

  2. WOW, den är ju helt underbar!

  3. Mycket, mycket läcker.

  4. Haha.. Ett perfekt kort som man ska testa göra till pappa på farsdag.. ;P

  5. Perfekt! Kort i samma stil som flaskan = Snyggt!!!

  6. Jättetjusigt! Kul idé! Påminner om inbjudningskortet vi fick till en 2 x 40 årsfest som vi ska på imorgon på nyårsafton.

  7. Pia

    Så snyggt det blev med embossingen! Gott nytt år! /Pia

Kommentera

