En julig Lo…

God fortsättnig!!!

Hoppas ni haft en underbar julafton med värme, god mat och paket. Hemma hos oss ( Maria/miamaria ) gissar jag att det varit full fart ( skriver det här lite i förväg ). Vi är en stor familj som samlas och firar tillsammans hemma hos oss. Jag brukar säga att jag blir lika glad när dom kommer som när dom åker =).  Juldagen har därför blivit lite av en helig dag. Då vill jag ha lugn och ro. Jag hoppas kylan lagt sig lite så vi kan ta en sån där härlig promenad. Men nog om det.

Idag tänkte jag bjuda på en Lo med min ”underbara tomtenissor”. Jag älskar verkligen den här bilden. Den bara blev till när vi provade årets tomtepyjamaser.

Layouten är väldigt enkel. I botten ett mönstrat papper med små hjärtan, (Syns ju kanske inte här, jag blir tokig på ljuset som ställer till det hela tiden.)  Jag har sen tagit lite olika spets och sytt på. En underbar blomma från Prima, grenar som jag stansat ut med en MS stans. Sigillet är gjort med limpistol. Och sen ett litet tårtpapper som bakrund. Layouten var snabbscrappad och jag blev nöjd =) det händer inte så ofta.

Med det här inlägget vill jag tacka för mig här inne på ”torget”. Det kommer hända spännande saker här inne i framtiden och jag känner att jag inte riktigt hinner med. Men jag kommer självklart följa detta underbara inspirationsteam. Tack för att jag fått varit med!!!

kram maria

8 kommentarer

Filed under Julinspiration, Layouter, Scrapptorget

8 responses to “En julig Lo…

  1. Jättesöta nissor. Lugn LO som jag tycker är fin

  2. Jag håller med om att bilden visar två jättefina tomtenissor. LOn är också fin!

  3. Härliga nissar och en fin LO..!😀

  4. Söta nissar och en fin layout!
    Tack för all inspiration du delat med dig av här inne!
    Kram Anita

  5. Helt underbar layout med super härligt foto!

  6. Ali

    Verkligen ett härligt foto med massor av glädje!

  7. Mycket mysig, söt och fin LO!

  8. Helt underbar bild!! Jättefin lo! Ger en verkligen en härlig julkänsla! Kram Pia

Kommentera

