.:Julklappsetikett:.

Ja så här sista dagen innan julafton är det bara finslipet kvar av julen. Själv är jag alltid ute i sista minuten och när ni läser det här inlägget gissar jag att jag städar i 190, griljerar skinka, trär popcorn på tråd för dekoration i granen och slår in de sista julklapparna.

I år har jag gjort små dubbla juletiketter att ha till paketen, och ett av dem ser ut så här:

enkla att göra, och söta att sätta på paketen.

Med det här inlägget kommer jag att tacka för min tid här på scrapptorget, det har varit underbart, roligt och ibland helt kaos för min del att hänga med i de goa och tokroliga edeerna som tjejerna i DT gänget hittat på..

Men nu är det dags för mig att stiga av det här tåget, jag har gjort mitt.

Så för att undvika tårar och storböl från min sida… önskar jag er nu

 

God Jul, Gott Nytt år

och jag hoppas att ni alla får ett underbart scrappigt 2011.

KRAM
Katarina

10 kommentarer

Filed under Scrapptorget

10 responses to “.:Julklappsetikett:.

  1. Nu är det jul snart, tomten är här!

  2. Vi kommer att sakna dig Katarina…! Även om vi säkert ”ses” i cybern.
    God Jul..och lycka till i fortsättningen.

    KRAM! Sophia

  3. Dagen före doppar dagen..!😀
    Ikväll blir de uppesittar kväll, ska kolla om man hittar nå roligt att duka med..! ;P

  4. själv håller jag på å bli sjuk😦
    Fin etikett!

  5. Fin etikett!
    Vi ska klä julgranen och kanske göra lite julgodis.

  6. Vilken fin etikett! Här kokas skinkan nu sen ska granen kläs🙂

  7. Eva

    Jättefin etikett.
    Ha det gott så ses vi i cybervärlden
    Kramar

  8. Vilken himla söt stämpel och jättefin etikett

  9. Katarina

    Tack!
    Stämpeln kommer från Whipper Snapper, och visst är den helt ljuvlig🙂

  10. Hade en plan om att jag skulle göra egna etiketter , tyvärr blev det inte riktigt så…. kul att se dina fina !

Kommentera

