.: Sista chansen…! :.

God Jul på er alla!

Tillhör ni samma skara som jag…? Den som ännu inte fått iväg alla julkort…

Lugn! Än är det inte försent.

 Än finns det ett par timmar  kvar innan Postens gula lådor är tömda. Men, det som gäller idag, är att du inte kan använda dig av julfrimärkena utan måste använda vanligt porto.  Men det kan vi väl leva med , eller hur?

Själv har jag ett par kort kvar att göra, men det borde gå rätt fort. Använd en enkel skiss som grund och minimera dekorationerna så går det undan.

Det här fina stämpelmotivet kanske inte är världens mest juliga, men, jag har fått stämpeln av Yoli och ville visa hur läckert julig den faktiskt kan bli!  Än en gång, tack Yoli!

Såå…iväg med er och gör färdigt de sista julkorten och få dem postade…det skall jag göra iallafall!    ;  )

God Jul….och Gott Nytt År!

Kram! Sophia

9 kommentarer

Filed under Julinspiration, Julkalendern, Kort, Kurrebo / Sophia, Scrapptorget tipsar

9 responses to “.: Sista chansen…! :.

  1. God juL! mina blev klara i november. =)

  2. Jag är också sen!!! Måste vara något globalt :p

    Supersött kort! Ångrar att jag inte köpte de där stämplarna!

  3. Har något kort kvar, men det skall inte delas ut av posten. Jättesött julkort.

  4. Eva

    Jättegulligt kort, och vem är inte ute i sista minuten?
    Kraaaaaaaaaam

  5. Ur gulligt kort! Själv har jag konstigt nog fått iväg julkorten den 16:nde 🙂

  6. Jag är färdig med julkorten…tror jag iaf😉
    Så gulligt julkort!

  7. Mina kort har kommit sig iväg… Hoppas bara att man inte har glömt någon..

  8. Jättefint kort med en urgullig stämpel!

  9. Det måste inte vara juliga stämplar på, den här var ju jättesöt

Kommentera

