2:a Advent & vinnare dragen…

Bjällerklang, bjällerklang…

hihi tänk att vi redan befinner oss på lucka 5 i Advents-kalendern… Jag hoppas att ni fått skapat mycket juligt där hemma och jag hoppas att ni funnit mycket inspiration till era juliga alster här inne hos oss… Jag håller som bäst på att skapa presenter till mina jobbarkompisar – ska göra lite olika ljus som de kan ha hemma tänkte jag.

Vill du synas?

Är det nåt speciellt som ni har skapat å som ni vill dela med er av? Maila mig till Scrapptorget@gmail.com så kommer jag försöka visa upp era alster här i våra adventsinlägg. Lämna länk och bild/bilder – skulle ni bli bäldigt många så kanske inte alla kommer med… men jag hoppas så gärna att ni blir många som vill inspirera tillsammans med oss här på torget…

***

Vill du vinna?

Å om du bara är lite sugen på att vinna lite juligt godis så kolla in våran generösa Advents-utlottning som pågår för fullt just nu!

 

Med start 1:a Advent kommer vi numera att lotta ut ett pris till någon av er som kommenterar veckans inlägg här i bloggen. Ju fler inlägg du kommenterar desto större chans har du att vinna ett läckert pris sponsrat av Mians Scrap&design – nästa vinnare dras den 3:e Advent…

Regler:

Blogga loggan (du ser ovanför) i din blogg och länka hit…
Sedan är det bara att kommentera under veckan så
är du med i en ny dragning varje Söndag!

Härligt Adventspris för både scrappare å kortmakare från
Mians Scrap&Design… 

***

Vinnare av veckans utlottning:

Cattie 

Stort grattis och God Jul önskar vi

 

Maila oss din adress till Scrapptorget@gmail.com
och skriv adventutlottning i mailet
så kommer snart priset hem till dig!

 ***

Lycka till & juliga kramar//

9 kommentarer

Filed under Scrapptorget

9 responses to “2:a Advent & vinnare dragen…

  1. Liiiiiiite hemligt vem som var vinnaren?😉

  2. Jippie jihouuuuu!
    Tack snälla!!!😀

  3. Jessica Juselius

    Kul Cattie, grattis! Jag hoppas på min tur nästa veckan🙂

  4. Ali

    Grattis! Nu hoppas jag på tur nästa vecka…

  5. Oj vad roligt för dig cattie att få vinna😀 Stort grattis ^^
    Man får väl bara hoppas på tur nästa gång🙂

Kommentera

