Kattens dag

Hej!

Idag är det jag, Lilla07an som tänkte visa er en LO jag gjort dagen till ära. 30/11 firas kattens dag i hela Sverige varje år. Som gammal kattuppfödare har jag så klart koll på det men jag hoppas att några av er där ute också tänker fira era älskade katter idag.

Jag är verkligen en kattmänniska och för tillfället bor det 3 katter i varierande färg och form hemma hos oss. 2 gamlingar och så det här lilla nyförvärvet som blev 1 år för några månader sen. Hon är egentligen en 30-årspresent som mottagaren inte ville ta emot. Sjävklart fick hon stanna hos oss istället.

Så här ser hon ut…Lisa-katten. Tyckte hon passade så bra ihop med dem här Basic Grey-pappren🙂 Å så roligt att ha en LO med ett av sina husdjur också.

Ha en fortsatt trevlig dag allihop!

/M

6 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria

6 responses to “Kattens dag

  1. Jättefina färger!
    De enda husdjuren jag skulle kunan scrappa om är de ständigt ökande dammråttorna….;-)))

  2. Åh vad mysigt, fin bild och härlig LO🙂

  3. Meeen så söt en liten kisse ^^ Tycker det blir så bra bilder då man tar kort på ett djur som ligger sådär.
    Riktigt tjusig LO också🙂

  4. va fint! å lisa precis som jag🙂

  5. Hade ingen aningen om att katten också hade en dag!! Önskar jag kunde ha en katt men det går inte pga allergi så jag får kolla in andras!
    Snygga papper har du använt till en välkomponerad LO!

    la Vikinga / Charlotta

  6. Eva

    Jättehärlig Lo och vilken söt kissemiss
    Kram

Kommentera

