Önskelista inlägg 3

Bild

Hej hej!

Idag bjuder vi på sista inlägget med våra önskelistor som vi kört under November månad.  Vi hoppas att ni fått lite nya tips och idéer på vad ni själva ska skriva upp på önskelistan och här kommer ännu fler😀

***

Yolis Önskelista:

Min önskelista är ganska maffig i år och jag kan bara hålla tummarna för att några av de saker jag önskar mig kommer att bli mina. Jag får väl försöka att vara lite extra snäll resten av året så kanske tomten är är gullig och ger mig stooora och hååårda paket i år.😀 haha

1) Först ut är dessa godingar:

En serie helt underbara väskor från Mackinac och dessa finns att köpa hos Cili in Papers. Visst är dom bara för läckra och jag tror knappast att alla mina verktyg kan bo bättre än såhär.

2) mums med stansar…

Kan man få för många stansar från Spellbinders? Nej för mig är det dem som håller min groda varm här hemma och dessa former finns inte i min samling – men får gärna flytta in. Å Scrapbruket säljer dessa godingar…

3) mera stansigt…

Å dessa skönheter från Magnolia får också gärna flytta hem hit. Ångrar så att jag inte köpte dem på mässan för ett tag sedan, men nu står de istället hett på min önskelista för scrappiga måsten. Dessa hittar du på Scraplagret.

4) å när vi ändå håller på…

… med stansar så fortsätter jag att önska mig fler härliga stansar från Martha Stewart. Både kant, hörnen och motiv-stansar står högt på önskelistan. Ja, dom är ju bara för användbara dessa och ger precis det där lilla extra till scrapprojektet.😀 Även dessa finns bland annat hos Scrapbruket.

5) sist men absolut inte minst…

Önskar jag mig fler av dessa charmiga stämplarna från Vilda Stamps. Dansande paret är en favvo och de andra… ja, vem kan låta bli att le när man ser dem…

Det var min Önskelista det!
Kraaaaaaamar//

***

9 kommentarer

Filed under Scrapptorget tipsar, Yoli Design

9 responses to “Önskelista inlägg 3

  1. Kan bara hålla emd om att väskorna är To Die For!!! :-)….Annars var listan ganska lik min…:-)
    Tycker att man har ganska små krav här i livet -borde inte vara svårt för tomten att fixa…;-))))

  2. JA! det är mycket man vill ha😛

  3. lillnettan

    Haha, du har ju en precis likadan lista som jag själv! Minus väskan då för en sådan har jag redan.😉

  4. Åh vilka härliga väskor – helt klart must-have-poäng på dem!!!

  5. De där väskorna var ju helläckra. Skulle behöva en sådan själv. Undrar om det är för sent att skriva om önskelistan till tomten…

  6. Ps: Till alla er som är med i adventsutlottningen vill jag säga att det är den stora röda loggan ni ska blogga i era bloggar (jag har gjort ett tillägg i inlägget så det inte blir fler missförstånd😉 ) Ds:
    Kraaam C

  7. Shit, martha stewarts fjärils punch är ju helt underbar! Fanns mycket man skulle vilja ha hemma hos sig där😀

Kommentera

