Önskelista inlägg 2

Bild

Eftersom det snart är jul kommer vi här på scrapptorget under November månad att dela med oss av våra önskelistor och idag är det dags för del 2 av våra önskeliste-inlägg.

***

Min (Roolz) önskelista är lååååång.. Det känns ibland som att jag vill ha alla scrapgrejor som någonsin gjorts och att man aldrig kan få för mycket av varje heller..  ;)  men idag tänkte jag begränsa mig lite och visa det som är absolut mest saknat i mina hyllor.

först ut är de här underbara banden ifrån Websters pages. Jag har suktat efter dom jättelänge och tycker verkligen att de är hur fina som helst. tråkigt nog är de ganska dyra, men jag hoppas på en snäll tomte i år..  ;)

Alla ”artisan elements” ifrån Pink Paislee står också högt på min lista i år, men allra finast är nog dessa, som påminner om tårtpapper.

Jag är också väldigt svag för alla Primas fina blommor, både gamla som nya. Så det står självklart också väldigt högt på min önskelista.  De här snygga blommorna, ”Parlor petals”, har jag suktat efter läääänge…

å en ny favorit är också kvistar (branches), även de ifrån Prima..

Vad står högst på era önskelistor? är det bara scrappiga klappar, eller annat skojsigt med?? Min önskelista är nästan uteslutande scraprelaterad, med undantag för några böcker då..  ;) 

//Roolz

Bild

2 kommentarer

Filed under Roolz, Scrapptorget

2 responses to “Önskelista inlägg 2

  1. Härlig önske-lista!! Många godsaker på dem jag också skulle vilja ha… Speciellt ”tårt-pappret”😛

    Kraaaaaaaaam

  2. Mmm, håller med.
    De där blombanden finns i flera varianter från andra tillverkare också; hos http://www.stellas.nu finns de från Bo Bunny och i minivariant från Maya Road – ljuvliga! -Vi har även Artisan Elements så – Välkommen!😉

Kommentera

