Juliga strutar!

 

Äntligen är det snart jul hörrni – det måste väl ändå vara varje scrappares bästa tid! Jag, Nenne, älskar att altra och nu har jag gjort ett par strutar att fylla med godsaker eller kanske en liten gåva, man kan skulle även kunna hänga dem i granen för de är ju så söta!

 

Jag hade en pappstrut över från förra året som jag använde som mall men om man är lite händig kan man ju lätt rulla ihop en strut själv. Jag dekorerade med små bokmärkesbilder på änglar, fin spets och bling. Den blå/vita har jag embossat små vita stjärnor på och satte en fjäder under bilden. Sidenbandet fäste jag med brads i passande färg.

 

Den andra fick snurklor i guld och en massa guldstickles på och runt motivet samt fina små blommor runt det fina änglabokmärket.

 

Åh, vad jag längtar till julen nu! hihi🙂

 

4 kommentarer

Filed under Alter, Julinspiration, Nenne, Tips och idéer

4 responses to “Juliga strutar!

  1. Åhhh så vackra vännen!! Älskar alla detaljer, färger och den guldiga var bara sååå lyxig!😛

    Kraaaaaaaam

  2. Wow vilka läckra julstrutar
    Såå smart att sätta fast banden med brads

    Kraaam C

  3. Mmmmm…vilka underbara strutar! Blev allt lite sugen på att göra några själv…

Kommentera

