Önskelista inlägg 1

Bild

Eftersom det snart är jul kommer vi här på scrapptorget under November månad att dela med oss av våra önskelistor (delat på 3 inlägg).  Idag är det dags för del 1 av våra önskeliste-inlägg.

***

Cyllans önskelista:

I år står det egentligen bara en pysselsak på min önskelista – en skärmaskin (för en sån kostar ju en slant😀 ) men inspirerad av mina döttrar som  kryssar för allt som de ser i leksakskatalogerna som dimper ner i brevlådan såå här innan jul tänkt jag faktiskt göra lika dant…göra en önskelista utifrån sånt jag verkligen VILL ha utan att tänka på tomtens budget😉

Jag har fastnat för den här, 30,5 Fiskars för jag fick tipset att den var bra men dåå jag redan köpt en skärmaskin för stora papper som jag inte trivs med får ni som har en sån här gärna lämna en kommentar om ni gillar den eller inte :-D 

 

Spellbinders dies – gärna något ruunt och prick-aktigt😀

Stämplar finns ju alltid med på min önskelista….

 

Hittade de här söötisarna från ScrapLyckan som jag gärna tillökat min samling med😀

Och Mimosa från Bildmålarna föll jag också pladask för – såå söt!

 ♥♥♥

Ha det gott!!
Kraaam C

***

 

7 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Scrapptorget tipsar

7 responses to “Önskelista inlägg 1

  1. Jag gillar iaf fiskars skärmaskin, men köp extrablad till den, för om man scrappar mycket hamnar man och byta då och då🙂

  2. Hallo Cyllan

    Det skjærebrettet fra Fiskars som du har på bildet her er det beste brettet jeg til nå har eid.Jeg kjøpte meg nettopp Martha Stewart’s brett,men det er jeg IKKE glad i. Kniven stikker ikke dypt nok,så det er vanskelig å kutte kartong.Kjøp dette fra Fiskars du ♥
    Dies- – – Har du sett eller prøvd noen fra Nellie Snellen..
    Kjempeflotte og til 1/4 av prisen sammenlignet med Spellbinders,fra 75,- til79,-….
    Jeg har flere sett derfra og er strålende fornøyd.
    Stempel—kan man vel aldri få nok av🙂

    Ha en kreativ og flott onsdag!
    Hilsninger fra Helle
    Ps.
    Har en Candy i bloggen min,og der er det bla en dies fra Nellie Snellen,velkommen ♫

  3. Jag har också Fiskars skärmaskin, jag är jättenöjd med den. Det är bra att det finns falsblad att köpa till. Det har jag använt jättemycket . Man får akta sig så man inte trycker för hårt bara. Kram

  4. Pernilla

    Älskar min fiskars, men som sagt, köp extrablad till! Mina håller max ett år och jag hinner aldrig scrappa…🙂

  5. Tjenare Cyllan!
    Härlig önskelista.
    Jag har en Fiskars den nyare oranga men den är i inch, tror den syns på bild i min blogg där jag visar mitt nya pysselrum) och eftersom jag har en annan skärare och en dreamkuts så kan ju tomten få köpa min??? (extrablad ingår) och dessutom har jag den söta påskkärringen som också kan säljas.
    Hör av dig om intresse finns.
    Många kramar//Y

  6. Jag skulle rekommendera den på bilden. Jag har en sådan och är nöjd. Jag har även den ”nya” bredare oranga, men är inte nöjd, tycker att den skär snett och om man är lite för snabb är risken stor att man sätter kniven i ståltråden som visar var man skär och då blir det jack i kniven så är den förstörd.( har hänt ett par gånger.) Det är klart att man ska önska….

  7. Tusen tack för alla goa kommentarer ang skärmaskinen tjejer – då kan jag tipsa tomten om att köpa den vi hittat i butik när oss…
    Ps: Yvonne…jag är lite nyfiken på den där påskkärringen så jag hör av mig

    Kraaam C

Kommentera

