En Lo om vår pappa…

Hej hej,

Trevligt att vara här och få skriva några rader igen.

Imorgon är det dags att fira våra pappor. Här hemma hos oss har det blivit viktigt med allt firande. Morsdag och farsdag har blivit speciellt viktiga för barnen. Men våran tjej som är fem frågade… När är det barns dag? Gulligt, nästan jämt hade jag lust att svara =).  Men som sagt imorgon är det dags för våra pappor att bli lite ompysslade. Jag tänkte bjuda på en Layout som hyllar våran pappa Johan. Han är otroligt omtänksam och engagerad. Vad än våra flickor vill göra så finns han vid deras sida. Han är fantastisk.

Jag har till den här layouten plockat fram bilder när Johan är aktiv med barnen, och sånna finns det massor av. Jag vill visa och hylla att han alltid ställer upp och är engagerad.  Flickorna fick också en fråga om vad det är som är så bra med just våran pappa. Deras svar har jag med som journaling.

Rubriken ”Pappa” har jag målat med cracklepaint (love it) och den gulliga bilen är det faktiskt pappa Johan som gjort. Den får vara med som en symbol för hans lekfullhet

Jag är ledsen om bilderna är lite grummliga men just nu så är det mest bara mörkt när jag är hemma så jag har gjort mitt bästa.

Hoppas ni alla får en trevlig farsdag,

/maria

3 kommentarer

Filed under Fars Dag, Layouter

3 responses to “En Lo om vår pappa…

  1. Eva

    Sååå snyggt och härlig detalj med pärlplattebilen.
    Kram

  2. Så roligt med den pärlade bilen och fint med många foton!

  3. Vilken lekfull och underbar LO din man fick i farsdags present.
    Kraaam C

Kommentera

