Små kom-ihåg-block

Idag tänkte jag visa ett par små block att skriva listor i. Jag är nämligen en riktig list-människa – jag tror nog att mitt huvud skulle sprängas om jag var tvungen att ha allt i det lilla utrymmet.😉 Allt som ska göras, allt som ska kommas ihåg, allt som ska shoppas och alla idéer som poppar upp om allt möjligt. Utan ett block och en penna bredvid sängen (där jag tömmer huvudet), så hade jag inte alltid kunnat somna…

När man öppnar fliken ser de ut så här inuti. Det vita ”blocket” är ett vanligt A4-papper delat i mindre delar.

Gör en bra dag! Kram Linda

2 kommentarer

Filed under Alter, Inspiration

2 responses to “Små kom-ihåg-block

  1. Eva

    Guuu så tjäcka, detta måste jag prova. Det är ju snyggt att ha liggandes framme också. Kanonfina!
    Kram

  2. Kul ide och så snygga dom blev!

Kommentera

