Minialbum till fars dag

Hej på er!

Idag tänkte jag, Lilla07an, visa er ett minialbum jag gjort till min pappa på Fars dag. Ni som har extremt bra minne kanske kommer ihåg att jag gjorde ett minialbum till mamma på mors dag också. Eftersom jag fortfarande har sidor kvar av det så tänkte jag att pappa kunde få ett likadant till fars dag med lite mer höstiga bilder av mina barn. Så har dem både vår- och höstbilder i var sitt minialbum.

Så här blev det:

Till framsida och baksida klippte jag ut sidor i wellpapp som jag målade med lite vit akrylfärg. Det blir sån härlig effekt av wellpapp tycker jag.

Jag är ganska sparsam med dekos på det mesta jag gör och så även här. Men några blommor och lite pärlor har jag klistrat på🙂 En liten dikt på första uppslaget tyckte jag passade bra inför fars dag.



Har uteslutande använt mig av papper från Echo Park. Sååå härliga papper. Verkligen kärlek från första ögonkastet. Alla stickers är också Echo Park. Färgglatt och härligt🙂

/Maria

1 kommentar

Filed under Alter, Fars Dag, Lilla07an/Maria

One response to “Minialbum till fars dag

  1. Eva

    Kanon snyggt!!! Måste verkligen ta mig i kragen och göra ett album, det blir så himla fint.
    Kram

Kommentera

