.:Julkortsverkstaden är i full gång:.

Julen närmar sig med stormsteg, och jag brukar sällan hinna med att göra speciellt många julkort.. mest för att jag sällan har lust att sätta mig med kortmakeriet i oktober, och när det är dags att posta korten i december, ja då har jag glömt att göra kort så det får bli köpekort oftast…

men i år är jag tidigt ute.. och har faktiskt hunnit med att knåpa ihop några kort… enkla, men funktionella🙂

här är ett inspirationsalster till alla er som inte färglägger stämplar eller som inte vill kråsa på massor av dekorationer på era kort….

jag har sprayat med röd mist, och sedan klippt till en härlig remsa med juligt papper att dekorera med, till det vita blommor utstansat ur helt vanlig cardstock, lite röda knappar samt ett härligt glittrigt band… vackert i all sin enkelhet🙂

Ha en fortsatt skön vecka!
KRAM
Katarina

1 kommentar

Filed under Kort

One response to “.:Julkortsverkstaden är i full gång:.

Kommentera

