Lilla07an diggar kladdkaka

Visste ni att det är kladdkakans dag  idag?

Jag, Lilla07an, formligen älskar kladdkaka och ni besökare som känner mig privat kommer skratta och nicka väldigt igenkännande nu. Men det bjuder jag på.

Hur som helst så tänker jag fira kladdkakans dag med en layout PLUS en fysisk kladdkaka, det ni!

Layouten jag visar er idag har jag digiscrappat. Det är en ny liten hobby jag skaffat mig på sistone. Jätteroligt men svårt är mitt omdöme för tillfället. Nu är jag bara nybörjare så ni erfarna digiscrappare som surfar förbi oss idag får ha överseende.

Papper och dekos till LOn har jag fått från söta Terese på T for me designs. Det är så kallade freebies som Terese har designat och gjort själv och lagt ut för allmänheten att ladda ner och använda. Det här freebie-kitet heter Home Sweet Home.


Tyckte det blev så gulligt med en smet-ätande Molly ihop med receptet🙂

Jag har valt att scrappa i A4:a storlek så att jag kan skriva ut det jag gör om jag skulle vilja. En liten tanke är att samla några recept jag/familjen tycker om och sedan skriva ut dem till en riktig receptbok. Det skulle vara roligt att skriva ut och kanske laminera sidorna så att det inte gör nåt ifall man skulle spilla på dem när man står i köket.

Nu blir det en kopp te och en bit kladdkaka dagen till ära

Ha en fortsatt trevlig söndag

/M

5 kommentarer

Filed under Digital scrap, Inspiration, Layouter, Lilla07an/Maria

5 responses to “Lilla07an diggar kladdkaka

  1. Härlig layout och tack för receptet!🙂

  2. Lina

    Jag älskar också kladdkaka. Man borde ju fira idag med att baka en. jag som skulle försöka låta bli sånt gott nu på ett tag. Men en sån här dag måste man ju fira.🙂
    Fint recept”kort”!

  3. Eva

    Mmmmm…. det ser smarrigt ut. Jättehärlig Lo och kul med en digi, men det verkar så himla krångligt, jag är inte så haj på datorn…hihi….
    Kram

  4. Mmmm…vilken mumsig LO med både recept och kladdkake-barn på – himla kul idé att göra scrappade sidor i en egen receptbok
    Kraaam C

  5. Vilken rolig idé med en scrappad receptsida! Det kanske kunde vara något att ordna med till julklapp… = )

Kommentera

