Scraplagrets kit-club…

Yoli här:

Hej hej!

I dag är det min tur att få visa upp alster med Scraplagrets underbara kit. Ja, det var en fröjd för ögat att få hem kitet om än lite klurigt också. Många av papprena går i ”skol”-tema och eftersom jag inte har några barn fick jag klura ut lite andra sätt att använda dessa papper på…

Materialet sponsrat av Scraplagret!

***

Först ut i dag blir en layout på min älskling. Älskar det här fotot på honom och jag tyckte att dessa papper passade perfekt till detta projekt. Ni får ursäkta de dåliga fotona, men ljuset nu för tiden är ju inte det bästa…

Mycket rivna papper fick det bli och detaljerna är urklippta ur superläckra papper från Webster page.

Blingstenarna är bara så snygga så jag svimmar.

Siffrorna är en läcker självhäftande tygbård.

***

Nästa alster är två julkort, är det bara rätt färger så går det ju att trolla fram julalster från nästan vilka papper som helst. Å jag tycker det är underbart när papper går att ha till flera olika projekt och inte gör att man är låst till endast ett.

Ett sött och ganska enkelt litet julkort med mycket glitterlim på.😀 mums med blingigt…

Ros-spetsen är bara fööör läcker.

Hjärtigt kort med liten Nisse på. I mitten av blommorna har jag satt de små hjärtanen som blir över när man stansar ut bården med MS-punchen.

Att klippa ut handritade hjärtan ger alltid själ åt ditt alster.

***

Allt material är sponsrat av Scraplagret
och ingår i ett av deras månads-kit.

***

Tack Emma för det underbara kitet som alltid är lika välplockat och matchat. Det är verkligen en fröjd att få hem och sätter alltid igång kreativiteten! Hoppas också att ni fått en massor med inspiration allesammans…

Kraaaaaaaaaamar//

3 kommentarer

Filed under Kort, Layouter, Scraplagret, Yoli Design

3 responses to “Scraplagrets kit-club…

  1. Hiimla läckra alster!
    Måste testa och köra med o-juliga papper på julkorten nått år för det bidde ju såå snyggt

    Kraaam C

  2. Åh va fiiiint! Tack ♥ Kram Emma

  3. Pia

    Jul med andra papper än julpapper är ju jättesmart!! /Pia

Kommentera

