Staden i mitt hjärta

Hej hej!

Idag är det min tur att blogga och jag bjussar på en layout jag gjorde häromdagen. Jag tror jag är lite påverkad av hösten och mörkret för jag fick ett plötsligt sug efter att riva, chalka och smutsa ner papprena lite, till skillnad från de klara och glada layouter jag vanligtvis gör. Det passade ju bra till fotot och temat, gammal industristad som ju Norrköping är!

Nu blev det kanske inte världens mest skitiga layout, men för att vara jag så..😉

 

Spillbitar och ett plasthjärta.

 

Närbild på blomma och pappersremsor.


Här syns bland annat den rutiga washitejpen, crackle accent på siffrorna och så dymoremsan som sitter delvis på 3D-kuddar.

Har du scrappat om staden du bor i? Ut och fota i din närmiljö och glöm inte att scrappa bilderna sen!😀


1 kommentar

Filed under Jånna, Layouter

One response to “Staden i mitt hjärta

  1. Supersnygg layout med härliga detaljer!

Kommentera

