Tårt-kalas del 2

Vi hoppas ni är sugna på ännu en bit tårta för idag bjuder vi på ännu fler läckerheter….😀

♥ ♥ ♥

Jag (Pia) vill fira med en lo från sommarens midsommarfest. Jordgubbstårta är väl obligatoriskt då och valde att göra bakgrunden som en tårta! En banderoll också för att förhöja feststämningen.  Grattis Scrapptorget!!

* * *

 Jag, Lilla07an har valt att fira Scrapptorgets 1-års dag med en bit tårta. För mig som är gravid ligger tårta högt på listan över godsaker för tillfället *s*. Så jag kunde inte hålla mig när jag hittade en enkel mall för att göra tårtbitar i papper🙂


Som en riktig konditor har jag döpt mitt alster till….”colorfull with a touch of chocolate”.🙂

Kramar /M

 

♥ ♥ ♥

Ni har väl inte missat vår fira-med-oss-utmaning där ni har chansen att vinna häärliga priser?? HÄR kan ni läsa mer

//

3 kommentarer

Filed under Alter, Layouter, Lilla07an/Maria, Pia, Scrapptorget

3 responses to “Tårt-kalas del 2

  1. Eva

    Härliga alster! Vilken härlig min den lille grabben har, gladare kan man väl inte vara när man får sådana gosaker.
    Jättefin tårtbit, och inte behöver jag vara gravid för att dregla över en sådan tårtbit…hihi..
    Kram

  2. ulrikat

    Härliga alster! Riktiga godsaker!🙂

  3. Vilka lääckerbitar ni bjuder på tjejer!
    Kraaam C

Kommentera

