Tårt-kalas del 1

Idag bjuder vi er på tåårta i form av alster för att fira att vi fyllt 1 år. Titta och njuut av dessa ”kalorifattiga” smaskigheter….😀

♥ ♥ ♥

Hej hej

Va kul att få vara med och fira scrapptorgets 1 års dag. Grattis tjejer!!! Jag har gjort ett kort som hyllning till er som under året varit med och inspirerat varje dag. Ni har gjort ett underbart jobb.

När jag fick veta att vi skulle hitta på något ”tårtigt” fick jag den här iden…

Det blev ett stafflikort eller kort med easelvikning som man också kan säga, kärt barn har många namn. Jag har använt mig av spillpapper från My minds eye, lite band, blommor och en punch från Martha Stewart. Jag mår sådär extra gott när jag använder spillbitar, känner mig nog ekonomisk.  Hoppas det bjuder på lite inspiration.

//maria

***

Ulrika här…

Som ny här på scrapptorget så vill jag gärna vara med och fira ett-års dagen!  Jag scrappar ju helst layouts så jag tog och gjorde en med orsaken till min 3 kilos viktökning, de franska små tårtorna! :)  Dom var farligt goda och enbart dom var väl värda en resa till Frankrike.

Jag gillar att scrappa färgglatt så här blev det en riktig explosion i sommarfärger!

Ett stort GRATTIS på ett-års dagen tjejer!

Bild

 

♥ ♥ ♥

Nu hoppas vi att ni blev sugna på att skapa lite lääckra tårt-alster själva  och vara med i vår fira-med-oss-utmaningHÄR tittar ni all info

//

5 kommentarer

Filed under Kort, Layouter, Scrapptorget, UlrikaT

5 responses to “Tårt-kalas del 1

  1. Vilka muumsig alster, tjejer
    Kraaam C

  2. Vilka underbara tårt alster!! Så snygga å jag blir ju skitsugen på tårta juhe!! Smaskens…😀

    Kraaaaaaaaaam

  3. Eva

    Guuu vilka härliga alster, tur att det är kalorifritt. Så snyggt med alla klara färggranna färger.
    Kram

  4. Ali

    Så himla fiffig idé att göra ett stafflikort i form av en tårta! Kul!

  5. Underbara skapelser, easelkort var ju perfekt för en tårta! =)
    Snygg LO också!
    Kram

Kommentera

