Rosa bandet tema…

Hej hej,

Miamaria här!!!   När jag fick veta att vi skulle ha ett rosabandet tema här inne kunde jag inte riktigt låta bli att vara med. Det är alldeles för många runt omkring oss som drabbas av denna vidriga sjukdom. Så att köpa ett Rosa band och inspireras av kändes inte så svårt. 

Min Lo handlar om ”Godingarna”, Klara och Elsa, som lyser upp vår tillvaro här hemma.

Jag har använt mig av massor med band i rosa och vitt. Det riktiga Rosa bandet sitter på min jacka. Det turkosa är maskeringstejp som jag hittat hos vår lokala färghandlare. Det blev annars sparsamt med dekorationer, ett par tags, grenar och en fjäril. Ibland räcker det med det lilla.  Jag hoppas att du också inspireras till att skapa något, man kan ju alltid börja med att shoppa några band =)

Kram maria/miamaria

4 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget

4 responses to “Rosa bandet tema…

  1. Uunderbar LO och söta godingar

    Kraaam C

  2. Läckert vännen!! Så härligt LO och snyggt jobbat med dom rosa banden!!😀

    Kraaaaaam

  3. Jag säljer smycken till förmån för Rosa Bandet. Kika gärna in här: http://adesign.angelican.se

  4. Eva

    Kanonfint och härlig färgcombo rosa/turkos
    Kram

Kommentera

