Svensk Scrapbookings Träff o Mässa

Hej hej!

I helgen bär det för mig Yoli av till Karlstad för att delta på Svensk Scrapbookings trevliga träff och mässa. Jag älskar att åka iväg och ha det mysigt med både kända å okända scrappvänner. För er som inte brukar åka iväg på träffar rekommenderar jag det varmt då det är ett väldigt roligt sätt att hitta inspiration på. Nu kanske ni inte hinner att packa scrappväskorna till just detta evenemang, men det brukar finnas massor med olika träffar runtom och om inte annat så anordnar säkert din lokala butik någon form av träff. Å för er som kanske är shoppingsugna så är ju alltid mässan öppen för alla som vill…😀

Varför åker man på träff då?

Jag åker på träff för att det är kul att träffa folk i denna annars ganska ensamma hobby. För att få utmaning och skapa nya saker med all inspiration man får från de andra deltagarna. För att få tips och idéer. Å för att få shoppa loss lite också såklart😛

*Trevligt sällskap
*Tävlingar/utmaningar
*Inspiration
*Prova nya saker
*Lära sig nya tekniker

Så sitter du nu där hemma och inte riktigt vågar åka iväg… ÅK! Oavsett om du är nybörjare eller inte så våga prova. För på alla träffar jag varit på så är alla otroligt hjälpsamma, välkomnande och kreativa – ja, man får med sig så mycket hem. Ofta scrappar jag ovanligt lite när jag är iväg men märker genast när jag är hemma igen hur mycket kreativitet som jag fått. Det är som att ladda pysselbatterierna ungefär.

***

hihi
Hoppas nu att ni som inte vågar ska våga!
Å till er som redan är inbokade…
Yeaaahhh så skojj det ska bli och träffa er!

***

Kraaaaamar//

4 kommentarer

Filed under Scrapptorget

4 responses to “Svensk Scrapbookings Träff o Mässa

  1. Ska bli spännade och se om jag ser er där,ska dit i morgon, något som jag ser fram emot mycket🙂

  2. Weehooo!!
    Längtar massor! Styr bilen mot Karlstad om ca 6 timmar…
    Skall bli såå skojigt!!

  3. Suss Due

    Ja och jag ska få så roligt, speciellt eftersom jag får åka med Sophia och ska få vara bordskamrat med Yoli som gör sådana fantastiska saker- det ska bli spännande att få inspiration och få träffa nya scrapvänner;-)
    Hälsar pappersdraken Suss

  4. Loreleii

    Önskar jag kunde åka! Men maken fyller år I helgen och jag vet ju vad han tycker är viktigast I den ekvationen;) Hoppas ni som tar er dit får det jättebra!!

Kommentera

