Otroligt vacker – otroligt vackra stämplar!

Yoli skapar med Articsister:

Hej hej!

I dag ska jag visa er lite inspiration som jag skapat med Artic Sisters otroligt vackra stämplar. Det bjuds på en trevlig layout och lite senare i inlägget kommer också en söt bokig sak för er att inspireras av!😀

Stämplarna är sponsrade av Artic Sisters.

***

Jag valde, kanske inte så oväntat, de lite mer romantiska stämplarna som vi fått att välja mellan. Visste med än gång vilket foto jag skulle ha när jag såg dessa stämplar. Visst passar dom bara för bra!😛

Här är de jag använt:

Jag började med att inka pappret med distresser och stämplade sedan med vanlig svart vattenfast-dyna. För mer effekt fick texterna lite genomskinlig akryl över sig. Bakom texten lät jag lite tyll kika fram för att ge LO:n en mer magisk känsla.

Samma för denna stämpeln. Men allra först stämplade jag ramen och lite med swirlen i hörnena på den. Visst blev det sött sött.

Här ser ni den lite bättre.

I Övre hörnet satte jag vingar från TH:s grungeboard och över dem en underbar chipboard-klocka från Handarbeta. Dessa målade jag med lite vit cracklepaint för trevlig textur.😀

***

Här kommer mitt lilla bokmärke som avslut på detta inlägg!

Ett litet dubbelvikt bokmärke för att det lättare ska ligga kvar i boken!😀 Ugglan är embossad i brunt och hjärtanen är stämplade med brun vattenfast dyna. Lite glitterlim i hjärtanen och på magen på ugglan för tjejjigare intryck.

***

Stämplarna är sponsrade av Artic Sisters.

***

Det var allt från mig i dag!

Kraaaaaaamar//

5 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Inspiration, Layouter, Yoli Design

5 responses to “Otroligt vacker – otroligt vackra stämplar!

  1. Superfint tjejen!!😀

  2. Vilken underbar LO! =)
    Kram

  3. Eva

    Superfint, du är en mästare med distresserna så snyggt liv i pappren.
    Kram

  4. Underbar layout! Och stämplarna är ju fina de också! Kramar!

  5. WOW vilken underbar LO! Så mycket kärlek i den.
    Stämplarna kom verkligen till sin rätt där!

    KRAM!

Kommentera

