Skogstokiga kort!

Idag är det Annica H´s tur att visa lite kort gjorda med roliga stämplar från… Skogstokiga!

Det första kortet blev ett dopkort!  Jag har färglagt gunghästen med distresser, och texten har jag skrivit ut på datorn.

Jag hade inga matchande rosa blommor, så jag färgade in dem med distresser också.

Sedan blev det ett vänskapskort, med den söta nalleflickan på! Kramar, är stämplat på vitt papper, som jag sedan färgade in med distresser för att det skulle smälta in lite bättre.

Slutligen gjorde jag ett julkort med ett lite annorlunda budskap… Jag färglade med distresser igen, fast denna gång med inslag av Marvy Brush Markers. Texten skrev jag ut på datorn. Jag fyllde sedan i lite slarvigt med embossingpenna, och embossade med klart pulver.

Bakom flickan sitter en cirkel som jag målat Gesso runt kanterna på. Jag strösslade även glitter över innan det torkade, för att få mer snöeffekt.

Det var allt från mig idag! Ta gärna en tur till Skogstokiga och kika runt bland alla fina stämplar!

Stort tack för att jag fått skapa med dessa rara stämplar!

3 kommentarer

Filed under Kort, Skogstokiga

3 responses to “Skogstokiga kort!

  1. Vilka läckra kort – min favorit är dock ”be naughty” -kortet.
    Måste fråga vad heter glittret du använder tillsammans med gesson?? Blir en sååå läcker vinter-känsla tillsammans

    Kraaam C

  2. Eva

    Sååå läckert, vilka underbara kort. Min favorit blev också -be naugthy- kortet så härligt käckt.
    Kram

  3. Åhhh wow Annica… Du som aldrig använder motivstämplar å ändå får till det såhär ljuvligt. Du kan ju visst färglägga vackert…😀

    Ja, iaf underbara kort…

    Kraaaaaaaam

Kommentera

