Ett bonuskort från Cyllan

Hej hej!!

Ja, jag vet att jag sa att jag inte hade någon inspiration att göra fler kort men min planering strulade till sig lite i augusti så födelsedagskortet som jag skulle ha gjort och visat som mitt ”så här skapar jag” alster blev ”över” när allt var gjort såå idag får ni får en liten bonus – ni får se motivet som jag monterade på ez-mount på ett kort (ja om ni vill förståss😉 )

Jag tyckte att Mager gubbe från Vilda Stamps passade bra på kortet till min svåger som precis fyllt gubbe…hm 40😀 . Färglade honom lite färgglatt med Promarks. För en gång skull klippte jag inte ut motivet  – istället  klippte jag ut det i en rektangelform för att matcha dekorationen = ”tagen” med klockor från ett Graphic 45 ark. Chalkade med brunt och ritade en sömnkant. Kombinerade ett brunt Graphic 45 papper (text) med ett färgglatt papper (vet ej märket). Satte dit ännu en liten dekoration, ett litet ”frimärke” med bil på som kommer från samma ark som ”tagen” med klockorna på. Blommor från Prima E-line fick en mutterbrad i mitten. Äntligen fick jag användning för  de plastiga runda bokstäverna som jag fyndat på Panduros rea och så skrev jag texten med itu klippt dymotext samt två chipboard siffror i vitt.

♥ ♥ ♥

Det var allt för idag
Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Kort

2 responses to “Ett bonuskort från Cyllan

  1. Åhh vilket underbart kort vännen!! Så himla glatt å läckert…😀 Å din beskrivning av stämplarna längre ner är bara sååå toppen!!😀

    Kraaaaaaam

  2. Hi hi!!
    Vilket underbart kort till en ”gubbe”

Kommentera

