Månadstävling – September


Ny månad och dags för en ny tävling. Den här månaden är det jag, Lilla07an som ansvarar för påhitten *s*. Vi har i vanlig ordning en sponsor.


Scrapmoment

Eftersom hösten är en av mina absoluta favoritårstider och vi nu har nått den första höstmånaden så vad passar bättre än en tävling på temat HÖST?🙂

Uppdraget blir alltså att skapa något på temat HÖST. Det kan vara en LO, ett kort eller alter. Det är bara er fantasi som sätter stopp. Dock finns det ett krav. Ni måste ha med MINST ETT LÖV på ert alster.

En väldigt fri tävling som jag hoppas ska sätta fart på inspirationen för er alla. Min mailbox väntar ivrigt på spännande tolkningar🙂
Maila era alster i storlek 500*500 till sandbergmaria@hotmail.com senast onsdag  22/9 kl 23.59.En vinnare röstas fram av oss i teamet och annonseras söndag den 26/9 här i bloggen. Vinsten är ett härligt kit från Scrapmoment.

Här kommer min tolkning av månadens tävling. En LO med äldsta dottern från förra hösten.

Nästa söndag kommer ett inlägg med teamets tolkningar. Till dess…. scrappa lungt, så ses vi🙂

/M

6 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Månadstävling

6 responses to “Månadstävling – September

  1. Halloj på er!
    Det där lät som en kul utmaning. Gillar höstens färger men det får jag ta tag i när jag kommer hem från Kreta =)) ”sukt”
    Ha det gott tjejer!
    Kram/Y

  2. Kul utmaning! Jag har mailat in mitt bidrag, annars finns det här:

    http://vardagochtrams.blogspot.com/2010/09/host-i-paris.html

    Kram och tack för en fantastisk sida!
    Mathilde

  3. Pingback: Teamets tolkningar – September månadstävling « ScrappTorget

  4. Pingback: September inspiration hos Scrapptorget… « Eviebee's Blog

  5. Hejsan!

    Nu är mitt bidrag till tävlingen klart,
    och jag har mailat det ditt er
    och länkat hit från min blogg.
    http://www.onkis.webblogg.se

    Ha en underbar vecka.

  6. Skall mejla in mitt bidrag också, men har bloggat om det här: http://laviedepiglet.livejournal.com/12265.html

Kommentera

