.:Krumeluran och skogstokiga:.

 

Hej hej på er🙂
idag har jag glädjen att få inspirera er med stämplar från Skogstokiga rubberstamps :)

När stämplarna landade i min brevlåda började jag genast att fundera på vad jag skulle hitta på med dem… och till att börja med använde jag en härlig textstämpel ”lycka” och gjorde en LO om min dotters glädje att få vara på stranden och bygga sandslott.

efter det var det dags för lite kort tyckte jag🙂 lilltjejen fyller fem år om några dagar och då behöver man ju lite kort till alla de stora paketen en 5årig tjej önskat sig

här har jag använt mig av två stämplar, en cirkel med texten grattis, och det härliga biet.

Biet är färglagt med enbart glitterstickles, och den vågiga kanten är utklippt med vanlig mönstersax.

basen på kortet är sprayat med lite glimmermist för att ge lite glitter och nyansskillander i cardstocken.

Det var verkligen roligt att få scrappa med stämplar så Tack Skogstokiga för att ni lät mig leka med era fina stämplar🙂

 

Ha en underbart fortsatt bra dag

KRAM
Katarina

2 kommentarer

Filed under Skogstokiga

2 responses to “.:Krumeluran och skogstokiga:.

  1. Eva

    Åååå vilken läcker Lo, så snyggt med det svartvita fotot och rosorna du har snurrat.
    Kram

  2. Katarina

    Tack! Roligt att du gillar dem🙂

Kommentera

