Min dag – några BoM-LOs


Hej på er allihop!

Idag är det min, Lilla07ans alldeles egna dag både här på Scrapptorget och i verkliga livet. Det var nämligen sisådär 25+5 år sen jag föddes alldeles just idag :) Man kan tro att jag har lite åldersnojja eftersom jag alltid skriver min ålder 25+..  men så är det faktiskt inte. Så från å med idag ska jag börja skriva 30 istället. :)  

Och när det ändå är på min födelsedag jag har bloggdag här på torget så tänkte jag komma in på det här med BoM – Boken om Mig. Det har pratats och pratas fortfarande en hel del om BoM. Olika teman och kluriga frågor/funderingar att scrappa runt dyker upp hela tiden. Den ena mer fantasirik än den andra.

Jag har flera gånger känt mig lite halvt stressad över min påbörjade BoM. Jag har gjort nån LO lite då och då, kollat på foton från när jag va liten och bara fått ont i huvudet av alltihop. Men så fick jag för mig att till just det här inlägget kunde det ju passa med några BoM-LOs. Och under tiden jag gjorde dem här två så kom jag underfund med att den där BoM ska nog aldrig bli färdig. Den lever så länge jag lever.

”Snart 30” är titeln på denna och hemska tanke så finns det här några foton på mig, som jag såg ut för ett par veckor sedan🙂 På journalingen har jag skrivit lite om hur jag har det just nu. Förutom några mönstrade papper har jag använt mig av blå mist som jag sprayat lite här å  där. Akrylfärgen fick hjälpa mig att göra lite trevliga ramar runt fotona och sedan har jag snurrat lite egna rosor av lite spillbitar.

”Stillhet” är något jag behöver för att må bra. På den dolda journalingen har jag skrivit lite om varför och på vilket sätt. Här kändes det som att det jag ville förmedla och dem känslor jag har för just stillhet inte ska ha så många dekorationer. Enkelt och stilla…

Så nu har jag fyllt på min BoM med ytterligare ett par alster. Det känns jättebra. Hur går det för er? Har ni alla en varsin BoM? Är dem pågående projekt eller har ni gjort dem färdiga?

Om ni ursäktar mig nu så tänker jag springa vidare. Ikväll blir det fest. Så gott det nu går med 2 små tjejer och en kula på magen🙂
Trevlig fredag!
/M

8 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Lilla07an/Maria

8 responses to “Min dag – några BoM-LOs

  1. STORT GRATTIS på födelsedagen!
    Fina Lo:n.
    Hoppas du får en toppenkväll
    Kram//Y

  2. Grattis på födelsedagen!!!
    Hiimla snygga BoM-LOs du fått till
    Japp jag har ett litet (20×20) album som jag börjat fylla med BoM-LO:s…fast jag har bara 3 i det än såå länge men efter ditt inlägg får jag nog ta och fylla på med en om att vara fylld 40 (huu va det låter gammalt…hihiii😀 )
    Kraaam C

  3. Grattis! lika gammal som jag då…typ… fast jag är liite yngre (nov)😉

  4. Grattis på din dag!!Grattis till din kula på magen. För 30 år sedan hade jag också 2 barn och en kula på magen. Underbara BoM lo´s.

  5. Eva

    Stort grattis på din födelsedag och jag önskar dig en underbar kväll.
    Helt fantastiska Lo´s, kanonsnygga. Jag har dock bara en Lo till mitt BOM album men får väl snart ta och komma igång med det. Får väl scrappa om min stora dag i slutet av augusti fast då med +10….. hihi det känns lite kusligt….
    Kramar Eva

  6. STORT GRATTIS på födelsedagen!
    Härlig LO
    Ha en toppen dag och kväll🙂

    Kraaaaaaaaaaaam Anneli

  7. Hipp hipp hurra på din stora födelsedag!!

  8. TACK!!! Jag har verkligen haft en kanonbra dag🙂 Så nu har jag nått ”medelåldern” också🙂
    /M

Kommentera

