Pion Design !

Hejsan svejsan!

 Idag är det min tur ”Anneli” att visa er vad jag pysslat
ihop med hjälp av ett alldeles underbart kit från Pion Design 


Dubbel uppsättning av pappren i serien ”Förgät Mig Ej” .
Helt underbara och ljuvliga mönsterpapper på båda sidorna!

 

Dessa papper är så roliga att få arbeta med och ger så många olika kombinationsmöjligheter. Så här kommer första kortet! Jag har valt att låta allt gå i  vit och beige bruna toner. Jag dekorerat med blommor och utklippta fjärilar och ett frimärke.

En detaljbild på den urklippta fjärilen från mönsterpappret!

En detaljbild !

Är färglagt med PM och MCP

Här är det andra kortet! Jag har valt att låta allt gå i  grönt, blått och beige bruna toner.

Det finns så underbara så detaljer på mönsterpapperna, som den söta texten! ” Tre ord till dig glöm mig ej … ”

Stämpeln är från Sarah Kay och är färglagt med PM och MCP

3:e kortet har jag valt att låta gå i  beige och blåa toner.

Har färglagt den söta stämpeln från Sarah Kay med PM och MCP

Sista kortet som går i , blått och beige bruna toner.

Jag stämplade med Crafty Individuals stämpel på den vita bakgrunden med Versafine – vintage sepia och sedan smutsat jag ner med Distress Ink – vintage photo.

♥♥♥

Ett stort tack till Pion Design som gav mig chansen att skapa med dessa mönsterpapper!! Jag hoppas ni blir lite inspirerade ni med OCH att ni blir lika förälskade som jag i i serien ”Förgät Mig Ej” som är designad av Theresa Lundström – Pysselgumman. Det var allt för mig idag.

♥♥♥

Tack för titten och många KRAMAR
Anneli

7 kommentarer

Filed under Kort, Pion Design

7 responses to “Pion Design !

  1. Lööövely!!!!
    Jag är så sugen på dessa papper…. måste nog beställas snarast!
    Underbara kort! Och va snyggt du färglägger!
    Kram
    Ida/Tatoo Rosen

  2. Åhhhh. Helt underbara papper, vill ha vill ha VILL HA!!!
    Jättefina kort du har gjort!

    Kram Peggy

  3. Oj vilka vackra alster! och vad vackert du färglägger♥

  4. Jaaa vilka härliga papper och vilka UNDERBARA kort du gjort.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Lram//Y

  5. Wow vilka kort – helt uuunderbara!!!
    De här papperna passade dig som handen i handsken

    Kraaam C

Kommentera

