Blom-punsch och Spellbinders !

Då var det dags för mig, Anneli, att ha en egen bloggdag här på Scrapptorget!
Jag har roat mig att mig med att göra ett kort där jag har använt en blom-punsch och spellbinders.

 

Det är roligt göra egna blommor, här jag använt mig av punchen Retro Flower – small, medium och Large

Det är kul att stansa ut olika former med hjälp av Spellbinders stansmallar. Här har jag använt mig av  Labels One !

Stämpeln jag har använt heter Miss Anya  och hon kommer från The Greeting Farm.

Som bakgrund bakom stämpeln har jag använt Spellbinders ”Label one”. Jag har smutsat ned kanterna med Distress Ink – aged mahogany. Blomman i håret har fått ett lager av 3d-lack. Dom vackra mönster papperna kommer från Maja designs

Blommorna dekorerade med halvpärlor i rosa och vit!

Stämpeln  har jag färglagt med ProMakers och Faber Castello i rosa toner.

 

♥♥♥

Det var allt från mig idag!
Kraaaaaaaaamar//

7 kommentarer

Filed under Inspiration, Scrapptorget, Tips och idéer

7 responses to “Blom-punsch och Spellbinders !

  1. Superhärligt. Fina färger.
    KRAM//Y

  2. Eva

    Jättefint, underbara färger.
    Kram

  3. tjusigt det blev! blommorna verkligen lyser upp tillvaron på kortet…

  4. snygga blommor och så gulligt kort!!!!!

  5. Underbart kort min vän!! Så ovant å se dig färglägga sådär!! hihi😛

    Kraaaaaaaaam

  6. Wow vilket snyggt kort – mee like!😀
    Kraaam C

Kommentera

