Lite av varje med ArticSister´s…

Hejsan!!!

Idag har jag Eviebee fått äran att få visa ett par alster med stämplar som är sponsrade av Artic Sisters.  Det är inte det lättaste att välja några man tycker om för det finns så många fina stämplar. Lyckades till slut och börjar med ett kort….

Ett kort till någon jag tycker mycket om med den fina textstämpeln. Papper från Pion Design ur serien Förgät mig ej.

Dekorerat med utklippta fjärilar, organsaband och  limefärgade minirosor.  

Nästa alster är ett bokmärke, även detta ska jag ge bort till en god vän tillsammans med en bra bok.

Jag har använt den lilla ugglan där jag maskat bort texten som stod på ugglans mage samt textstämpeln -Du är perfekt-.

Jag har använt Distress Ink -walnut stain- till både ugglan och texten. Papper från Bo Bunny och ett fint bomullsband med stygn samt bling.

Det har blivit ytterligare ett alster….

Less is more….. det kan man nog säga om denna layout.

Jag har använt de härliga textstämplarna söt, tuff och stark samt den stora runda cirkeln som jag stämplat upp i tre olika färger av Distress Ink. Dekorerat med fyra blommor och foamstickers plus bubbel stickers som jag hade i min bra-ha-låda. De små runda cirklarna är rubons.

Nu så vill jag bara säga ett stort tack till Artic Sisters för att jag fått jobba med dessa underbara clearstamps. Önskar er alla en härlig fortsättning på veckan med mycket sol och bad.

Kram

2 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Inspiration, Kort, Layouter

2 responses to “Lite av varje med ArticSister´s…

  1. Wow helt underbara alster , kortet är så läckert.
    Så snyggt med textstämplen och fjärilarna, du har fått ihop kortet så snyggt.
    Bokmärket kommer jag lifta på super dubber snyggt!!

    Kraaaaaam Anneli

  2. Hle toksnygga alster!! Bokmärket blev min favvo dels för att det var den smartaste lösning på ett bokmärke jag sett! Sådana tänker jag lifta!! Så smart alltså!!

    Å kortet mumsfillibabba!!

    Kraaaaaaaaam

Kommentera

