Ett tips och två små ”gästisar”…..

Hejsan!!!

Pysslehörna?

För bara några veckor sedan så fick jag plocka fram mina pysselsaker till köksbordet varje gång jag skulle sätta mig, så trist men ibland så har man ju faktiskt inget annat val. Nu har jag fått ett skrivbord och hylla intill  min säng så jag håller på att bygga upp min alldeles egen pysselvrå och det ska bli så himla skönt. Då kan  jag  ju sätta mig när andan faller på. Jag tänker inte visa min hörna idag då jag inte är färdig på långa vägar utan visar istället hur jag förvarar mina stämplar som är EZ-monterade.

I en snygg rad på hyllan under skrivbordsskivan i cd-fodral som jag köpt på Överskottsbolaget.

Ett enkelt tips men det är bra, även mycket smidigt att ta med sig fodralen när man ska på en träff eller semester.

Nu över till något helt annat…………..

Häromdagen när det regnade och var lite trist väder så passade det perfekt att pyssla. Min dotter Amanda och hennes kompis ville göra kort. Fram med lite grejer på köksbordet….. och de var i full gång.

Var sitt fint kort blev det och de har använt blandade papper i sina favoritfärger och stämplarna är från The greeting farm som de färglagt med färgpennor.

Amanda´s kort

Kompisen´s kort

Säg visst är de duktiga. Gillar dina barn att pyssla? I vårat hus pysslas det en hel del och det tycker jag är så himla härligt, att man har en gemensam hobby.

Nu önskar jag och tjererna er alla en härlig vecka…..

Kramar

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Tips och idéer

2 responses to “Ett tips och två små ”gästisar”…..

  1. Hoppas vi får se din pysselhörna sen när den är klar😉
    Vilka häärliga kort de två ”gästerna” gjort
    Kan bara hålla med om att det är en bra hobby och dela med sina barn (och såå kan man även köpa på sig lite extra med ursäkt att de ocksåå ska ha lite nya blommor😀 )
    Kraaam C

  2. Så himla läckra kort!! Å ja… vilka talanger de där två är!! KOmmer snart skapa såsom du gör!!😀

    Kraaaaaaam

Kommentera

