Skogstokigt by Lilla07an

Hej allihop!

Idag kommer lite inspiration från mig, Lilla07an. Jag har haft förmånen att skapa med några stämplar från Skogstokiga. Eftersom jag är en LO-makare så vill jag idag inspirera er att använda motivstämplar på just LOs.

Här kommer mitt första alster. En LO med min äldsta dotter sovandes i soffan. Ett foto jag gärna ville scrappa just för att det speglar henne just nu. Hon måste nämligen ha ALLA snuttefiltarna, välling, napp och oftast någon mer grej (i det här fallet ett halsband) med sig när hon ska sova.

Den lilla söta björnen är en stämpel från Skogstokiga. Papper från Bo Bunny, journalingpapper från Making Memories och en lite sönderklippt deko från Basic Greys serie Origins.

På min andra LO hittar vi min yngsta dotter uppstigen på min gamla gunghäst. Hon tycker det är jätteroligt att gunga på den men hon kan inte komma upp själv eftersom den är ganska stor.


Stämpeln med gunghästen var ju bara helt perfekt till den här LOn🙂 Och jag blev verkligen så nöjd med den på alla sätt å vis. Papper från My Minds Eyes serie So Sophie.

Tack Skogstokiga för att jag fick skapa med dem härliga stämplarna.
/M

5 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Lilla07an/Maria, Skogstokiga

5 responses to “Skogstokigt by Lilla07an

  1. Tänk att en stämpel kan passa sååå himla bra (gunghästen), perfekt.
    Ta en bra helg!
    kram//Y

  2. Ja… tänkte precis detsamma!! Vilekn fullträff med stämpelar å LO:er!! Å så underbart du fått det att stämma samman med färger mm!!

    Du är guld!!

    Kraaaaaaaaam

  3. Tyckte också mycket om gunghästen!! Passar så bra och snyggt färglagd. Vill ha!
    Trevlig Söndag/mammasol/solveig

  4. Tyckte också mycket om gunghästen!! Passar så bra och snyggt färglagd. Vill ha!
    Trevlig Söndag/mammasol/solveig

  5. Eva

    Snyggt med motivstämplar på Lo´sar, de passade ju perfekt. Gunghäst lo´n blev klart en favvo. Läckert!!!

Kommentera

