Hejsan på er alla!

I fredags eftermiddag kom min fina vinst ifrån FREJA SKAPARGÅRD

6 st fina papper Blomst-Blomma

Jag börjar med att visa upp en somrig Lo

True Love

Tyckte det passade bra med blommor och ett vitt staket. Blomman uppe försökte jag efterlikna blommorna på pappret. Vinrankan i chipboard kommer från Dusty Attic.

Eftersom mitt barnbarn Amanda ska ha med sig sommarminnen tillbaka till Dagis efter semestern, har jag altrat en burk att ha sommarminnen i

Sommarminnen

Burken uppifrån

burken framifrån

Papprena kommer från Frejaskapargård.

Tack för titten och många KRAMAR
Mammasol

2 kommentarer

Filed under Alter, Gäst-DT, Layouter

2 responses to “Hejsan på er alla!

  1. Så underbara alster!! Superläckra!!😀

    Kraaaaaaaaaam

  2. Ja det var heelt underbara sommaralster du fick till av de fiina papperna
    Kraaam C

Kommentera

