Små glimtar…

Idag är det min (Linda/Knorrigt) tur att visa pysselhörnan, men eftersom jag flyttar just nu och alla mina saker ligger nedpackade så blir det ganska svårt att visa hur min pysselhörna ser ut. Till mitt nya hem har jag köpt en cerise soffa som ska vara i mitt inspirationsrum.😀 Kanske får ni se glimtar därifrån när jag är färdigflyttad och klar. Men idag blir det bara några glimtar från min förra pysselplats – bilderna är ett år gamla kan tilläggas.

Ha en riktigt bra dag och trevlig helg!

2 kommentarer

Filed under Min pysselhörna

2 responses to “Små glimtar…

  1. Åh vad det är roligt att se andras pysselhörnor! Ska bli kul se din nya när den är färdig!
    Kram till er alla!

  2. Ja, håller med ovanstående…
    ska bli superskojj å se ditt färdiga rum för det ser väldigt lovande ut!!😀 hihi

    Härliga burkar… snyggt dessutom!!

    Kraaaaaaaam

Kommentera

