Veronicas pysselverkstad

Idag är det min tur att visa upp min pysselverktstad och jag tänkte göra det genom att visa några bilder på hur jag har mina pysselsaker. Ordning och reda? Njaa… Men! jag vet PRECIS var jag har alla mina saker! *skratt*

Jag använder många av IKEAs tavellister till att ha mina småsaker på. De passar till allt faktiskt! Småburkar, flaskor, stämplar….

Billybokhyllorna rymmer jättemycket! De genomskinliga lådorna är perfekta eftersom man ser igenom vad som ligger i, men jag har dessutom märkt alla lådor med min Dymo.

I pärmarna rymmer mina stämplar. Jag har fotoplastfickor som jag har stoppat laminerade ark i.

På en vägg sitter fler tavellister där jag kan ställa upp min minialbum och kort.

Jaha, det var det!

Det finns så mycket mer att visa er och det tänkte jag göra när jag har lite mer tid under semestern. Iallafall tror man ju att man har mycket tid då, eller hur?

Ha det gott i sommar!

Kram!  //Veronica

4 kommentarer

Filed under Min pysselhörna

4 responses to “Veronicas pysselverkstad

  1. Åhh himmel så massor med saker du har!! Ser ut ungefär som hos mig!! hahahah😛

    Härligt med förvaring där man enkelt kommer åt allt tycker jag!!😀

    Kraaaaaam

  2. WOW, så roligt att se hur du har det!! Hos mig är det ungefär samma ordnade kaos🙂 Jag vet precis var jag har allt!!!

  3. Samma här!!!!!!!
    Många kramar

  4. Å så härligt! Massa godis som man bara vill frossa i!!😀 Får nog ta tag i mitt krypin snart…
    Kram

Kommentera

