Mitt pysselhörn

Hej!
Idag är det jag, Lilla07an som tänkte visa er min pysselhörna. Jag vet inte om jag kan komma med några direkta förvaringstips för jag tycker inte jag är speciellt bra på det alls. Men ni kanske kan få nån liten idé av det ni ser ändå.

Vi bor i en villa med 2 våningar och jag har min hörna på nedervåningen i samma rum som gubben har sitt skrivbord och barnen har sitt lekrum. Jag har varit föräldraledig senaste året och då har det blivit mycket scrappande dagtid. Barnen leker med sina saker på golvet och jag sitter vid mitt skrivbord och scrappar. Scrappar jag på kvällen så stör jag inte barnen som sover på övre våningen. Helt perfekt för mig🙂


Ja, här har ni det….pysselhörnet. Vårt enda orenoverade rum i huset. Så ni får bortse från dem fula väggarna🙂
Lampan och hyllorna passar perfekt ihop med cuttlebuggen, så klart :)🙂


Bredvid skrivbordet har jag en hurts med skrivaren ovanpå. En gardinstång hjälper mig att hålla lådorna stängda för klåfingriga barn.


And believe it or not… här förvarar jag alla mina papper. (Utom spillbitarna som jag har i väskan på skrivbordet. Ni ser den på översta bilden).

Så där…det var min pysselvrå.

4 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Min pysselhörna

4 responses to “Mitt pysselhörn

  1. Åhhh vilket härligt pysselrum du har!! Precis sådär färgglatt som jag föreställt mig!! hihi😛

    Å himla smart barnlås!! Kan tänka mig att det är ett måste när barnen gärna pillar där inne!! Hos mig är det mesta kattsäkert… hahahah😀

    Kraaaaaaam

  2. Det är kul att se fin ordning på grejerna. Måste försöka fixa lite! Stor Kram

  3. Va kul det var och få titta in i din pysselhörna. Gillade dina gröna hyllor så den idéen kanske jag snor till mitt pysselrum för jag har med en grön ”groda” som kan matcha😀
    Kraaam C

  4. Oj vilken ordning och reda!!! Gillade verkligen din lösning med de hängande hinkarna, den snor jag nog🙂

    Tack för titten!

Kommentera

