Semesterpyssel med Artic Sisters!

 

Det finns alltid möjlighet till pyssel! Även när man är på semester… Jag, Annica H, stod på tur att få skapa med Artic Sisters härliga stämplar. Och jag tog helt enkelt med mig dem i husvagnen och pysslade lite!

Först ut blir en layout på vår lilla vovve! Söt och Tuff…

De här stämplarna är verkligen lätta att använda! Dessutom är de sååå läckra!

Här stämplade jag ”tuff” på en chipboardstjärna.

Det blev att par snabba kort också. Först ett till en liten flicka.

Och sedan ett till en liten pojke…

Det var allt från mig idag! Nu återgår jag till semesterpysslet, och avslutar med att säga stort tack till Artic Sisters! Deras stämplar gjorde min semestertripp extra rolig!

Tack för titten!

4 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Kort, Layouter

4 responses to “Semesterpyssel med Artic Sisters!

  1. Vilken underbar LO!! Så härligt du använt stämplarna och ja… så himla snygga färger å allt…

    Kortet är oxå supersött såklart!!😛

    Kraaaaaaaam

  2. Åh så snyggt, häftigt med stämplad rubrik , kram

  3. Superläcker layout!!😀 Helt i min smak!!

Kommentera

