Gästdesigner i Juli

Hej alla glada sommarscrappare!

Jag har fått den stora äran att efter vinst i Juni att bli gästdesigner här på Scrapptorget.

Vilket välkomnande jag fick av alla de goa tjejerna här. Eftersom jag inte fått min vinst ännu, visar jag några Lo´s som jag gjort i veckan. Jag gillar vintage men har svårt att hålla mig till en stil eftersom jag älskar att pröva på olika tekniker och prenumererar dessutom på ett kit från USA. Där får man en massa spännande saker som man kanske inte köpt i vanliga fall.

Min första är en enkel Lo

Jag har använt papper från g.c.d Ella blue collection.Tim Holts nya sizzix die(Den fina skylten).rub ons från Glitz och lite delar från en trasig gammal klocka

Nästa Lo är en somrig Lo 

 

Jag har använt samma papper och den stora cirkeln som jag klippt ut på den första har jag vikit upp kanterna på. Har doodlat lite och satt på mycket blommor.

***

Kramar Mammasol

 

5 kommentarer

Filed under Scrapptorget

5 responses to “Gästdesigner i Juli

  1. Underbara LO:er tjejjen!! Härliga färger å allt. Den nedersta LO:n föll jag verkligen för… Så läckra detaljer på den…

    Kraaaaaaaam

  2. Eva

    Kanonfint och så snyggt med de uppvikta kanterna på lo 2 och alla blommorna.

  3. åh så himla fina LO. du är så duktig men det visste jag ju sen tidigare *ler*
    Heja heja

  4. Jättefina LOs!! Fina detaljer!

    Kram från mig,
    Eivor/Ejja

  5. Läckra LO´s!
    Kul att ha dig med i teamet! Skall bli kul att se vad mer du hittar på att inspirera oss med!

    KRAM!

Kommentera

