När jag blir stor ska jag bli golfproffs….. tror jag!

Att fånga min man på foto är inte lätt, och att få honom på samma bild som något av barnen är näst intill omöjligt, men när sonen frågade om vi inte kunde få följa med till golfbanan hände något… han blev upptagen med att visa barnen sin favorithobby,,, och man är ju inte dum, man tar ju med sig kameran vid sådana tillfällen *fniss*

Både barnen och maken tyckte det var himla roligt att golfa tillsammans… mor i familjen.. ja jag är lite skeptisk ännu, och sonen frågade lite försiktigt i bilen hem om han fick börja i golfskola….

”för mamma… när jag blir stor ska jag bli golfproffs….. tror jag!”

 

Till den här Lon har jag plockat massor av gammalt godis ur mina gömmor… min ”atelje/kontor” såg mer eller mindre ut som ett område för kärnvapenstestningar när jag var färdig… *skratt*

 

Material från :Hambly, Maya Road, Cosmo Cricket, October afternoon, American crafts och Websters pages.

Ha en riktigt bra dag!
//Katarina

3 kommentarer

Filed under Layouter, Scrapptorget

3 responses to “När jag blir stor ska jag bli golfproffs….. tror jag!

  1. Blev riktigt snygg! Fina färger.

  2. Eva

    Härlig lo, och så mycket fina grejer du hittade i dina gömmor. Gillade den gröna cirkeln extra mycket.
    Kram

  3. Ja, så himla läcker LO…
    Härliga färger, detaljer å upplägg!!

    Kraaaaaaam

Kommentera

