Några skisser


Fredag igen och idag är det inte vilken dag som helst🙂 Jag hoppas ni alla får fint väder och massor av god mat, dans och musik. Ifall det mot förmodan är några av er som har scrapptid i helgen så tänkte jag, Lilla07an, bjuda på några skisser. 

Jag är en skissälskare av stora mått men jag har inte ritat så mkt skisser själv, ännu. Men det blir bara roligare och roligare ju mer man ritar🙂 Har ni aldrig ritat en skiss förut så prova, det är roligt!

Om ni inspireras till LO/kort så lägg gärna en kommentar med blogglänk så jag kan gå in å titta på era alster.

Trevlig helg på er!

2 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Skisser

2 responses to “Några skisser

  1. Härliga härliga skisser vännen!!

    Yeaaahhhh

    Kraaaaaaaam

  2. Vilka häärliga skisser!
    Kraaam C

Kommentera

